Hanımlar merhaba bir hafta önce sezeryanla doğum yaptım doktor Ferro diye bi ilac vermiş galiba kan ilacı bide bi ilaç daha vermiş reçetesini okudum da emzirmeyle enfeksiyonlarla ilgili bişey galiba tam anlamadım ama ben içemiyorum çünkü çok büyük ben büyük ilaç içemiyorum hep var bu sorunum sizce napmaliyim ya