Tubaayilmzxx Kızlar ben 19 haftalk hamileyim. bugun hastaneye gittk akıntı yesil var dr altta muayene etti enfeksiyon var dedi fitil verdi. altta muayeneye bebeği zarar verir mi biraz endişelndm korkuyrm siz yaşayanlar var mı
dilaradoyan Tubaayilmzxx benek kesenin içinde ve oldukça korunaklı bir suyun içinde olduğu için muayene bebeğinize zarar vermez endişelenmeyin