Dkblz 39+6 rahim 2 hafta önce yumusamisti bu hafta da bebek kanala girmis bence sancilarim var ama nst’ce 0 sanci😑 heryerim ağrıyor daha bu akşam ağrılarım var sancim var diye hastaneye gittim yine alttan muayene ettiler yine açılma yok dendi nisanim gelmedi böyle biseyler içindeyim bakalım hayırlısı