Ebrkskn Bu bana da oldu. Kürtaj olduktan sonra 1 ay kadar kahverengi lekenlenmem oldu daha sonra iki hafta arayla regli olmaya başladım ondan sonraki reglim 20 gün sürdü. Doktora gittim nedenini öğrenmek için rahmime baktı bir şey yok her şey normal görünüyor dedi reglin düzene girmesi için Doğum kontrol hapı verdi ama ben gebelik istediğim için kullanmadım. Nisan ayında kürtaj oldum sadece kasım ayındaki reglim normal zamanında ve normal gün sayısında oldu. Sonra da hamile kaldım zaten