Merhabalar,
Bende smear testi için 31 ekimde gitmiştim. Doktor yine de beta bakalım dedi şüphelenmiyordum baktı.
Sonucum <1,20 çıktı.
Sonra çok uyumaya başlamıştım 6 kasımda tekrar doktoruma gittim sonucum 91,87 çıktı ve 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim.
Şuan 10+3’deyim. Tavsiyem takip etmen 😊 Allah gönlüne göre versin 🙏