Hulya2841 Kzlar merhaba ocak ayında dogumum olcak inşallah Doğum ücretini öğrenen varmı bnde iki hafta snra gitcem sorcam ama merak ettim konusup anlaşan varmı acaba
Rapunzelinanasi Hulya2841 ben 29 eylülde doğum yaptım o zaman 7 bindi. Şu an ne durumdadır bilmiyorum.