Aysefe333 2prensesannesiiii valla cnm kasik ağrım var kanama arada oluyor bugun kan vermem lazmdi vermedim kanama görünce bana saglikli gebelik gubi gelmiyor ya dis gebelik ya kimyasal gebelik gibi gelio
2prensesannesiiii Aysefe333 allah korusun canım 🙏🏻 Sağlıksızsa da kötünün iyisi olsun elimizden bişey gelmiyor hiç yaşadığımızla kalıyoruz olanları çaresizce izliyoruz 😥ama düştüyse dış gebelik değildir çünkü dış gebelikte az az artıyor hiç düşmüyor yükseliyor ama sağlıksız yükseliyor düşmesini beklemiştim ben düşünce kimyasal tanısı konuldu dış gebelik zor allah kimseye yaşatmasın 🙏🏻🥺 zor süreçler allah sonumuzu mutlulukla taçlandırsın 🙏🏻
Aysefe333 2prensesannesiiii Amin Allah razı olsun kuzum benim 6 ay önce bir dis gebeliğin var o yüzden çok korkuyorum vede suan qyni şeyleri yaşıyorum
Uniicorn Gurbetkizi ben ilk öğrendiğimde 9 du iki gün sonra 17 e yükseldi 2 gün sonra tekrar baktırdım 5.6 ya düşmüş ertesi günüde kanamam başladı kanamamın başlamasının ertesi Günü tekrar baktırdım 0.2 geldi aşırı yoğun parça parça çok pıhtılı kanıyorum
Gurbetkizi Uniicorn bende 5 6 Ay önce o şekilde bir kimyasal gebelik yaşadım, yoğun kanama olması iyi çünkü kürtaja gerek kalmaz demisti doktorum, umarım tez vakitte sağlığınıza kavuşursunuz.
Esliasu Gurbetkizi canım aynısı bende oldu beta cumartesi akşamı 14.41 çıktı pazar günü nagatife döndü sana ne dedi doktor
Gurbetkizi Esliasu merhaba kusura bakmayın yeni gördüm, doktor randevusu almıştım ama aynı gün annemi kaybettik, gidemedim, ne dedi doktor size gittiniz mi?
zek53 Rabbim sana da isteyen herkese de sağlıklı gebelik geçirmeyi nasip etsin amin 🤲🏻 Rabbim tüm hamilelerin de sağlıkla bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin amin 🤲🏻