Haticeozturk Merhaba arkadaslar ege unniverstesi ozeline giden arkadaslardan doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mi
Haticeozturk sudamlasi bende özeline gidiyorum.canim kendi doktorun girerse eğer hemşiresi iki tam.altin hazırlayın ama yardımcı oluruz dedi:-)
sudamlasi Haticeozturk bizde kaç kere sorduk ücreti hep dedi ki yardımcı olurum şimdiden düşünmeyin😁 burdan bi arkadaş daha vardı orda özelde doğum yapan ona birisi 3-4 bin demiş. Doğum pahalıya mal olcak🙈
Haticeozturk sudamlasi makina yıkayacak koca ütuleyecek memleketten ablam çok almis daha onlar gelecek bazı bedenleri büyük almis kışlık heves edip yaza geliyo 6 aylık falan civilden aceba burda fişi olunca degisdirirlermi
selinlikli sudamlasi merhaba :) daha once de sormuştum size, ali hocaya dogum yaptık demişsiniz. Bizde ona gitmeyi duşunuyoruz doguma az kaldı da, 2 altın verdik demissiniz bunu kime soruyoruz direk hocaya mı? Hemsireye mi? Artmış mıdır acaba ücreti🤔