Minikamm Güzel anneler merhabalar :) dogumdan önce göğüs uçlarınıza sürdüğünüz biseyler var mi … varsa neler , paylasirsaniz cok sevinirim 😊
sayre Minikamm canım ben hidroten diye bir göğüs ucu kremi sürüyorum Bir de organik kantaron yağı aldim
Minikamm Ben de 34+4 üm karnim dün çatladi ilk defa moralim bozuldu:( göğüs icinse 36 hafta itibariyle 1 gün e vitamini, 1 gün lansinoh duydum. Denicem ama farkli yöntmler varsa acigim 😀
LmnLcheesecake Göğüs ucu kremine ek lütfen ayva çekirdeği jeli yapıp kullanın hem gebeliğin son haftalarında hemde doğumdan sonra emzirme sonralarında kullanın göğüs yarasına acısına tam bir şifa oldu bana. ❤️