Öyle hastaydım ki bende 26 haftalıktım kemiklerimi kırfılar etlerimi kestiler sanki ay çok zordu burun tıkanıklığı boğaz ağrısı öksürük her gün allahım iyileşemicek miyim diyordum. Parol içtim geceleri rahat uyumak için. Ihlamur bal limon yaptım, zencefil kaynatıp yine bal limon ekledim, hiç olmadı sıcak suya limon sıktım boğaz ağrılarım hafiflesin diye. Gece soğan kesip baş ucuma koydum nefes darlığımı aldı. Burnum tıkalıydı sarımsak koydum baya açıldı sinüslerim 😁 tavuk suyu kemik suyu çorbaları hep öyle çorba içtim. Komşum sarımsaklı sebze çorbası getirmişti o da iyi geldi. Zeytinyağı içtim göğsüme boyunlarıma zeytinyağı sürüp eşarpla bağladım. 8 günde atlattım. İçimden bir koca karı şifacısı çıktı resmen eşim lahmacun gibi kokuyosun diye dalga geçiyordu 😂😂 bi de şunu ekliyim canım brnim ikizler çok hareketli hiç durmazlar normalde hasta olmadan önceki gün hareketleri çok azaldı hiç etmediler hatta, korkup hastaneye bile gittim. Meğer yavrucaklarım hastalıktan tekme atmaya hal bulamamışlar o gün. ilk günlerde de az hareket ettiler sende az gareket fark edersen endişelenme yani. Şimdi sen hasta değilsin ama ola ki olursan yaptıklarımı yazdım 😂