Reyyosmom Hanımlar açıcısız düz boyayla saçlarımı boyuyorum (palette 10.1) küllü açık sarı oluyor. Şu an daha çok yeni hamileliğim .saç boyanmaz dimi? Önerdiğiniz boya var mı doğal ?
Sozde Reyyosmom valla ilk başlar da doğal falan hiçbiri olmuyo doktoruma sordum yinede yasak dedi 4 aylığım
ballibocek İlk üç ayda no no :) ancak ben beşinci ay civarında phyto color ile boyadım doktorum çok mutlu olmasa da içeriği gösterdim hiç yoktan iyidir dedi :)) bulabildiğim en doğal içeriklerden birisi phyto ve aveda