Tufutufu Anneyimmm57 takip ettiğim bir ebe, belden başlayıp kasıklara doğru yayılan bir ağrı olarak söylemişti. Gittikçe şiddeti artarmış aralıkları azalırmış. Gerçek sancı dinlenince geçmezmiş ya da azalmazmış falan… Benimde ilk gebeliğim:)
Ftma4646 Anneyimmm57 iki normal doğum yaptım ikiside kızdı.sancim bacaklardan yukarı çıkarak rahme saplanan bir sancı ile yavaş yavas başlayarak artı.o sıra nişanim geldi.hastaneye gittiğimde 7 santim açıklığım olduğu için suni sancıyla 3 ikinmayla doğurdum valla😅