defnekrbg sarımsak filan yutuyorum bütün doğal yöntemleri deniyorum ama nafile benim bağışıklığım çok zayıf galiba her sene bu mevsimden ta ki Nisana dek hasta geçiririm ve ilaçla kendime gelirim bu defa ilaç kullanamamak da bu sürenin uzamasına sebeb oluyor tabi