Dün hastaneye gittim sancılarım vardı ama açılmam yoktu arada belden giren ağrılar var ama düzenli değil..oğlumun geleceği yok ben başlıyorum bacılar hadi totem yapalım tüm Aralıkta doğacak bebekler bugün doğsun 🥰😄 malum en uzun gece 🫣🥹 Rabbim her birbirimize sağlıklı bir doğum nasip etsin bi avazda inşallah 🤲🏻🫶🏻