Buseceyb elenatal 2yi bende kullanıyorum bazen midem kötü olduğu günler ağzıma resmen böyle pas tadı geliyor iğrenç iğrenç. Ama iştahsızlık haftalarınızdan ötürü olabilir bende çok yemiyordum iki öğün bi sabah bi akşam yetiyordu şimdi 27 haftalığım koca gün dolap önünde oturup bişiler yiyesim var 😂😂 kahvaltıdan 1 saat sonra falan içiyorum bazen de unutuyorum ne zaman aklıma gelirse o zaman içiyorum. dışkıdaki siyahlaşma demirden kaybaklanıyor, demir ilacına başladıysanız sebebi o, içmiyorsanızda elenatalin içindeki demirdendir. Bundan önce decavit kullanıyordum aşırı halsizdim elenatal bana o açıdan iyi geldi mesela