Azrazerin Selam kızlar hepinize ben dahil😁sağlıklı sıkıntısız bir hamilelik ve doğum diliyorum 🙏🏻 11. Haftamda şiddetli kanamam olduğunu yazmıştım buraya ama hem grupta hemde çevremde olsun o kadar çok kanama şikayeti yaşayan olduki 🙄kafamda koca bir ? Oluştu tetikleyen etkileyen bişeymi var acaba tesadüfmü yada neyse bilemedim ama rhaatlıkla 10-15 kişi sayabilirim etrafımda kanama şikayeti olanları bu forumda olanları saymıyorum bile🙄😕merak edip paylaşmak istedim
deletedmom6295 Azrazerin sağlıksız yaşam hormonlu gıdalar stres daha çok etmen sayabilirim. rahimlerimiz o eski insanların rahimleri kadar sağlam değil. kullandığımız hijyenik pedler bile sebep olabilir
Azrazerin Nilufer13 istirahat ediyorum progestan kullanıyorum dahaniyim çok şükür 10 gün sonra kontrolüm var plasentam rahim ağzına yakın yerleşmiş ondan geliyordu kanama kontrol altına aldık inşallah🙏🏻
Azrazerin deletedmom6295 elbette çok neden var sadece bu kadar fazla olması tesadüf mü diye kafamı kurcaladı aynı şikayetler bazıları sonu kötü allah yaşatmasın🙏🏻Sağlık sıhhat versin sınaamasın rabbim bizi🙏🏻
deletedmom6295 Azrazerin kanamalı gebelerden biri de benim 9 hafta boyunca kanama lekelenme kanama lekelenme 13. hafta sonuna kadar yaşadım.
Nilufer13 Azrazerin benim.kanama nedenim.belli olamadi ve durdurulamadi bu yuzden iki kaybim var suan genetik tahlillerimin sonucunu bekliyorum yeni bir gebelik icin
Azrazerin Nilufer13 allah size başka acı yaşatmasın inşallah 🙏🏻Tez vakitte sağlıkla sizde bu duyguyu yaşarsınız inşallah en içten dileklerimle🙏🏻