Dilektek aynısı benim başıma da geldi bebeğin başı 2 hafta önde dedi yüksek riskli gebelik bölümüne yani perinatolojiye yönlendirdi o bölüme gittim oradada aynısını dediler doktor genetik olabileceğini söyledi benimkide suan ilerde bakalım ne olacak ailende yada eşinde irilik varsa genetik olabilir ama 1 veya 2 haftadan bişey olmaz benimkide Suan ilerde hem kilosu hem başı bakalım hakkımızda hayırlısı