Kızlar belirtilerimden dolayı güzellik merkezim hcg testi yapmamı söyledi . Bende 1 hafta önce yaptım adetime de 1 hafta kalmıştı test sonucum 0,9 çıktı ve referans dışıydı doktor birşey yok dedi bende anormal olduğunu hissetim idrar testi yaptım 2 tane ikisi de ikinci çizgi silik çıktı . Yine emin olamadım kan verdim 0,0 çıktı bu sefer de ama şuan adetim 2 gün gecikti be yapmalıyım ne zaman hcg testi vermeliyim ve neden kanda çıkmıyor çünkü gebelik yoksa neden referans dışı çıksın ve 0,0 gibi bir değer çıksın