Kızlar, ilk gebeliğim. Allah nasip ederse normal doğum istiyorum ama videoları izledikçe içim bir hoş oluyor, yapamayacakmışım gibi hissediyorum. Sezeryan yap geç diyorlar ama sezeryan’ın da çok sıkıntısı var. Offf nasıl doğacak bu çocuk, ben çok korkuyorum 🥺