Merhaba arkadaşlar 1 haftadır çatı ağrım vardı kanama oldu çok az doktora gittim hemen doktor alttan da rahim agizi uzunluğuna baktı 25.77 mm yazıyor doktor normalden daha kısa dedi erken doğum riski var dedi ve bebisim 31+3 haftalik 1720 gram çıktı 39 cm ve bebisim kiz , normal midir şuan kilosu doktorum serum ve iğne verdi düşük önleyici onları yaptırdım nst sancı çıkmadı çok şükür ama bebek çok asagids dedi kafası aşağıda olduğu için çok baskı yapıyor bu şekilde olan var mı kaçıncı hafta da doğum yaptınız???