gbdl2023 geziyor bebekler ya. Ben öyle hissediyorum artık. Mesela bu sabah sağ böbreğime belime doğru ağrı hissettim uyandığımda. Hemen sırt üstü yattım bebek nerede diye bakmaya. Normalde sertleşiyor belli ediyor sabah uyanınca kendini. Baktım yok. Aha dedim kesin iç kısımlarda belime dayandı. Gerçekten de ayağa kalktım az yürüdüm hop kasıklarıma tekme atmaya başladı. Dayanılmayacak olmadığı sürece sanırım çok takılmamamız lazım ya :/