Ben geçen hafta yaptırdım kadın doğum doktorun Bi form dolduruyor sonra artık nerde tarama yaptirilirsa oraya gidiyorsun formla kan veriyorsun bu kadar sonuçları bir hafta 10 gün sonra çıkıyor ben bugün aldım sonuçları ama daha henüz doktora gösterme fırsatım olmadı