Asildilekkkkkk17_ Bende ayda birkez gidiyorum şuan 250 lira muayene ücreti ve ay içinde kontrole gidersem ekstra bi ücret ödemiyorum
Yusufi21 İlk gebelikte bende gittim ama ikinci gebeliğim hiç özele gitmedim son aylara doğru belki giderim fiyatlar gereksiz pahalı
A_syma Momm7 Aslinda ayni hesaba geliyor. Gün ucretli 10. Gün ucretsiz Diger 10. Gün ucretli Digeri ucretsiz Ayda yine 2 kez ucretli gitmis olacaksiniz. Sureyi kisalttiginiz icin ayda 2 olan muayeneyi fazladan olmus oluyorsunuz. Buda size fazladan ucret cikarmasada fazladan is cikarir muayeneler sıklasir
A_syma Momm7 3 kez ama yakin tarihte gittigin icin pek bir karin olmuyor canim. Bebegin durumu vs degerleri herseyi ayni ilerliyor. Eger risksiz bir gebelikse. 2 haftada 1 de 2 ucret ödüyorsun , 10 gune 1 de 2 ucret. Tabi sen bilirsin yine.