Kızlar selam ben 1.5 yıldır 2. Çocuğu istiyordum okuyordu reglim gittikten 5 gün sonra doktora gittim kistim olduğu için doğum kontrol hapına başladık ilacım hala bitmedi ama reglim gecikti göğüslerde hasssiyet,koku hassasiyeti, halsizlik ve mide bulantım var ilacın yan etkisi mi gebelik mi diye düşünüyorum ekstra bir korunma yöntemi olmadı bilgisi olan var mı test mi yapmalıyım ilacımı mı bitirmeliyim doktor olsanda olmasan da ilacın bitimini bekleyip öyle gel dedi