Ftm124 benim kızım her türlü reddetmişti. Emmedi, silikon ile çok az emdi, onun da yalancı Bi şey olduğunu anlayınca bıraktı. Ama sağınca da istemiyordu anne sütünü. O yüzden mamaya büyüdü. Şimdi ikinciye hamileyim 21+3 bu sefer biraz daha uğraşmayı düşünüyorum açıkçası. Emen çocuk, göğüs ucu olmasa da emiyor. Emmeyen de uç olsa da emmiyor maalesef. Bunu da insan başına gelmeyince anlamıyor. Dışarıdakiler sana zor geliyor emzirmek diyorlar