30 geçe kalır diye düşünüyosan daha erken başka doktora başla canım illa muayene tarihini bekkemene gerek yok ki, içine sinmiyorsa değiştirmen lazım. Ben doktoruma güveniyordum seviyordum da aşılama sürecini beraber geçirmiştik ama hastaneden memnun olmadığım için değiştirdim.16da falandım, İyi ki değiştirmişim kendimi de çocuklarımı da daha güvende hissediyorum