Leylaberk Gggggbbbbbbeeeee bende asel lina koyacaktım eşimin kuzeni asel koyuyor diye vazgeçtim bide çok duydum asel ismini hamile olanlardan o yüzden şuan Almila İkra ve eslem İkra düşünüyoruz eşimle ama hâlâ da net değil çok değişiyor fikir ☺
Gggggbbbbbbeeeee MeryemAsln kuzenimin adı dila. Sizinkide uyumlu olmuş aseli bende herkeste var diye istemedim ama benim çevremde hiç yok koymaya karar verdim ikinci isminide farklılık olsun diğer asellerden malum etrafında çok asel olacak galiba
MeryemAsln Anladım 🙂 Seçeneklerden Asel İnci gayet güzel Tek başına da kullansa çok güzel 🌸 ek öneri olarak da Asel Mina ile Dila arasında git gel yaşamıştım bende ♥️ sağlıkla gelsin