Güzel annelerim ve anne adaylarım happy mom uygulamasından artık happy kids’e geçmiş bulunmaktayım, elhamdülillah tam 40’ını doldurmuştu ki kızımı kucağıma aldım🥹 Rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına almasını nasip etsin🥰 Burdan gitmeden önce size şunu sormak istiyorum ya da benzer hikayesi olan varsa benimle paylaşabilir mi merak ediyorum. 😇 Biz doktorumla beraber 1,5 cm açıklıkla bebeğim kanala girmemişken hareketliliğinin aşırı azlığından dolayı suni sancı verilerek normal doğumu başlatmaya karar verdik ( hareket azlığı özelliği son haftalarında olan annelerin dikkat etmesi gereken bir konuymuş Allah korusun anlık kalp durmalarına sebep oluyormuş ) bu sebeple cuma günü öğle vakitleri gibi sancı çekmeye başladım nst’de sancım full görünüyor ama ben sancı aralarında gayet oynuyordum, sancı esnasında da aşırı bir şey hissetmiyordum. Sancılar sıklaştıkça heralde açılmam oluyor diye seviniyordum, zaman böyle geçerken bir baktık ki kontrollerde hiç açılmam ilerlemedi bu yüzden rahim ağzına progestan koyuldu ve öyle bekledik bir ümit ama yine beklediğimiz gibi olmadı. Gece yarısına yaklaşırken yapılan kontrolde hala bebeğin çok yukarda olduğunu açılmamın anca 2-2,5 sayılabileceğini ve rahim duvarında yok denecek kadar az bir incelme olduğunu söyledi doktorum hatta ebem bile kendi kontrol ettiğinde değişiklik olmadığını dile getirdi. Zaten hareket azlığı olan bebeğimi normal doğum istediğimiz için çok fazla zorlamıştık herkes bana ne kadar güçlü olduğumu bildiğin doğum sancısı çektiğimi söylüyordu ama nasipte bir şey yoksa yokmuş bir kez daha anladım. 10 saat sancı çektikten sonra tüm bahsettiğim nedenlerden dolayı sezaryene okey oldum ve saat bile geçmeden ameliyata alınıp evladıma kavuştum. Şunu söylemek istiyorum 10 saat sancı çekmekten de sonrasında sezaryen olmaktan da pişman değilim böyle olması gerekiyormuş benim için ne olursa olsun pozitif bir hikaye olarak kalacak. Size sormak istediğim ise bu kadar süre hem suni sancı hem rahim duvarında progestanla gerçekten açılma olmaz mıydı? Normalden sezaryene dönen annelerim hikayelerinizi bekliyorum.