29 haftalığım ve bir haftadır çok şiddetli hastayım ilk acile gidişimde boğaz ve eklem ağrısı ile gitmiştim doktorum antibiyotik yazdı aradan iki gün geçince kulak ve gözlerime kadar vurdu bu sefer tekrar doktora gittim ve başka antibiyotik verdi kadın doğum doktorum onaylasa da içim hiç rahat değil doğal yöntemleri de içebileceğim ne varsa denedik fakat kulaklarım ve burnum hala tıkalı sizde ilaç kullandınız mı kulaklarımı açmak için ne yapabilirim