Mavidunyamm Marly21 gayet güzel cikmissss. 2 gün sonra tekrar kan verip iki katına çıkmış mi diye kontrol ettir hayırlı olsun 🥰
KLORAKHANIM Marly21 ben ilk pgrendigimde 37 ile ogrendim sonra 2 hafta gitmedim hastaneye ve bilincli de degildim, oyle Panik yapmadim dogal olarak, sonra keseyi gordum zaten 🫶🏻 bence ay yukselicekmi dusecek mi diye Panik.yapmadan bekleyin.