Omay0707 valla canim kalp kırmaksa olay kiracaksin. Çok özel durumlar yaşanıyor orda çünkü. Bide sezeryan sonrası durmadan sık sık gaz çıkarma vs oluyor. Rahat olman lazım. Bu senin doğumun senin heyecanın. İnsanın böyle anlar hayatta kaç kere başına gelir ki? Ben kendimde dedim kusura bakma alınma darılma seni istemediğim için değil ama rahat edemem kendi annemi istiyorum dedim. Çokta anlayışla karşıladı sağolsun. Hatt yani ben normal doğum yaptım eşim beklerken bir an bile kapıdan ayrılmadı kaynanam. Ne zaman odaya çıktık geldi gördü sonra evine gitti eve felince de evime geldi