yanlisanlamaama Hilal1407 çok basit bir işlem stres yapmayın hiç. 5 dakika sürüyor en fazla adet ağrısı gibi çok anlık ağrınız oluyor o kadar. Çıkınca buna mı stres yapmışım diyeceksiniz ☺️ ben anestezisiz oldum bu arada iki defa ikisinde de hiç acı hissetmedim