Kızlar şuan 31.haftama gircem çalışıyorum. 32 haftamda calisabilir raporu alip devam etmeyi dusunuyorum. Yıllık iznimi hiç kullanmadim. İşten cikmama 14 gun kala yıllık izne ciksam bu sistemde dogum izne ayrildi olarak mi gozukur anlayan varsa yardimci olabilir mi?