2022Mom2022 Selam kızlar 25+3 ten selamlar bebeğimin sürekli altta toplanıp sertleşmesi kasık ve bacak aramda ağrılarla gittiğimde öğrendimki erken doğum r. Varmış nstde sancım çıktı zaten yatışım yapıldı ilaçla sancıyı durdurdular şükür ve evimdeyim şükür ama yine başladı dün çıkmadı sancı ama aynı şeyleri yaşıyorum progestana başlattı , peki sizler ne yapıyorsunuz aldığınız başka ne önlemler var sürekli yatıyormusunuz ben sürekli yatmıyorum açıkçası hatamı ediyorum acaba yürümem çoo zorlaşmasına rağmen
Rozalin 2022Mom2022 canım benimde erken doğum riskim vardı hep yattım 35 de doğum oldu çok şükür geçti ihmal etme yürüme iş yapma elinden geldiğince yatmaya çalış .benimde 20. Haftalarda başladı kasılmalarım magnezyum kullandım kasılmaları azalttı iyi araştır magnezyum sitrat yazıyor üzerinde sitrat yazan kaslara iyi geliyor benim kullandığım magnesiyum diasporal sitrat bu ilacı devlet karşılamıyor kendim alırdım biraz pahalı. stres yapma kendini yorma dikkat et erken doğacak diye şartlama ne olacağını Allah bilir sabırlı ol haftan güzel sağlıkla kucağına alırsın inşaAllah
Sibelemreemre 2022Mom2022 benimde öyle belim agriyo arada hafif sancı oluyo göbek altı çok sertleşiyo bugün hiç keyfim yok kendini çok kasıyor bugün
Sevgiozdemir 2022Mom2022 rahim ağzı kısalığım sınırda olduğu için progestan kullanıyorum bende 1 aydır. Son günlerde karnımda toplanıyor bi kaç dakika kadar karnım sertleşiyor çok rahatsız ediyor vajinama baskı yapıyor ayaktayken falan bazen. Bebek yer değiştiyordur hareket ediyordur diye pek önemsemiyordum normal mi acaba bilemedim bu şekilde olan var mı
Nuraysss 2022Mom2022 canım bende rahim ağzı skıntısı var bi erken doğum kaybım var. Bu gebeliğimde 12. Haftada serklaj atıldı, progestan magnezyum kullanıyordm. 18. Haftada kasılmalarm sertleşmelerim ve hunileşmem oldu. Proluton depot iğne, adalat ve sürekli yattığım için kan sulandırıcı başladk düzeldi şükür şu an 31. Haftadayız. Perinatoloji uzmanına görünmüş müydün canım
2022Mom2022 Rozalin Bende kendi kendime diyorumki biraz hareket olursa kan dolaşımı hızlanır falan ama sanırım yapmasam daha iyi ,Yatıncada pek geçmiyor ama vajinamın içinde bile baslı hissediyorum 🥺 sanırım yatmak en doğrusu Allahım kaçıncı haftadan önce doğarsa bebekler küveze alınıyor peki biliyormusun kuzumun
2022Mom2022 Sibelemreemre benim belim sürekli ağrımıyor ama acile gittiğimde nstde sancım çıktığında belimde müthiş ağrımıştı hattaböbreklerim bile sende ihmal etme derim kuzum rahim ağzı uzunluğuna baktır
Rozalin 2022Mom2022 canım kuvöz hafta ile ilgili değil bebeğin durumu ile ilgili benim bebeğim kilosu iyi olmasına rağmen kuvöze girdi 11 gün ciğerleri tam gelişmemişti benimle aynı haftada doğum yapan başka bir annenin bebeği kilo alamıyordu diye 20 gün kuvözdeydi ben çıktım hala oradaydı Allah bilir o bebekten sonra doğan zayıf bebeler kilo aldı çıktı ama o bebek kilo alamıyordu yani demem o ki her şey önce Allah’a sonra bebeğin genel durumuna bağlı çok erken haftalarda doğup kuveze girmeyen bebek de var 40. Haftasında doğup kuvöze giren de bebek de var sen içini ferah tut yiyecek ekmeği varsa her türlü hayata tutunur şimdi yapman gereken olumlu düşünmek doktor kontrollerini ihmal etmemek kendini yormamak ilaçlarını düzenli kullanmak bol bol dua etmek kuran dinlemek ayrıca hepten yatmak da doğru değil ben Yemek ve lavabo ihtiyacı dışında arada evde dolanıyordum sonra hop yatağa doktor kontrollerini aksatma Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına alırsın inşaAllah
koohydal benim düşük riskiyle progestan başlatmışlardı, erken doğum riskide varmış devam et dedi doktorum. yürüyüş yapmak hiç yaramıyor bana, merdiven inip çıkmalar falan hepten bi fenalık basıyor sonra, yatıyorum yani bütün gün
2022Mom2022 koohydal aynen bi saat falan ayakta kalsam hemen bacak aralarım falan direk hamlamış gibi oluyor ksıklarım falan ve bebek sürekli altta sert bi şekilde
2022Mom2022 Sevgiozdemir rahim ağzı kısalığıda var diyosunuz ve diğer şikayetleriniz le birlikte benim anladığım ve yaşadığıma göre normal bi durum değil
2022Mom2022 Nuraysss evet canım yatışım yapıldı periontolojide gördü sancım ilaçlarla durunca (açılmam olmadı hiç çok şükür) taburcu edildim pazartesi ,herşey normal çıkıyor doktorda anlam veremedi zaten ilaç kullanıyorum dinlenmeye çalışıyorum işte
ciigdemm Benimde erken doğum riskim var rahim agzi kısalığı oluştu 24. Haftada acil serklaj oldum cumartesi 35.haftaya gireceğiz çok şükür devamlı yatıyorum ama ağrılarımda var m a leşe uykusuzlukda cabasi yatmakta zorluyor artık
2022Mom2022 ciigdemm Allah yardımcımız olsun bizimkiler fazla nazlı çıktı sağlıklı olsunda yavrularımız 🥹
ciigdemm 2022Mom2022 Amin inşallah bugün kontrolüm vardı nst ye girdim ağrım. Çıktı 4 tane nidicart verdiler serum Taktilar ciğer geliştirici iğne yaptılar yarında 2 dozu yapacaklar evdeyim suan ağrım vardı zaten bu hafta hep ayın 7.de gideceğim eğer terslik olmazsa serklaji alacak bekleyecez öğün evede 4 saate bir almam için nidicart verdi
Karman34 2022Mom2022 canım bendede vardı aynı durum 20.haftada başlamıştı başlarda azar azar yapıyordu en son 23.haftada günde 27 defa yapınca doktorum 3.kez nst ye soktu en son 2 düzensiz sancı çıktı bebek karında toplandığı zamanlarda progestan kullanıyorum zaten ben normaldede çoğunlukla yatıyorum bi azıcık ortalığı toplamak yemek yapmak için kalkıyorum yataktan . Birde çift taraflı rahim direnci çıktı o gün aksilikler üst üste yani . Ben genellikle gece yatarken ayaklarımın altına yükselti koyup öyle yatıyorum çoğunlukla sol tarafa yatıyorum . Erken doğum söz konusu ise mümkün olduğunca yat ki süreç uzasın yatarak 37-38 . hafta doğum yapan çok kişi var
2022Mom2022 Karman34 mesela 27defa yaptı diyosunya nası sayıyorsun kuzum benim mesela bugün erkenden başladı hala aynı hiç geçmiyorki sabit bi şekilde yani
Karman34 2022Mom2022 bende her zaman yapmıyor sağ tarafa genellikle toplanıyor yumru gibi olup kendini geriyor elimi koyunca bi 10-15 saniye sonra düzeliyor böyle o taraf şişiyor kocaman zaten her yaptığında kenara not aldım ben çoğunlukla geceleri yapıyor benim
2022Mom2022 Karman34 yok canım ya bende cumartesinden beri hergün olmaya başladı benim de aynen sağ altta toplanıyor neyse duadan önlemden başka yapacak bişey yap