@ArzuZ öğretmenim, sendika indirimi ile 200 ya da 205 ödüyorum muayene ücreti. 10 gün içerisinde de ücretsiz olarak tekrar gidiyorum doktorum çağırıyor özellikle. Ben doktorum oraya geçtiği için Denipole gidiyorum. Ama genel olarak Denipol hastanesini çok beğenirim. Çocuk doktoruna, dahiliyeye hep oraya gidiyoruz. Diğer hastanelere göre de daha uygun fiyatlı. Memnunuz biz.