azime-26 Kızlar 33. Haftada sancısı çıkıp hastanede yatan var mı süreciniz nasıl geçti dün gede yatışım yapıldı serumla sancıyı durdurmaya çalışıyorlar
Bebekcayiroglununannesi azime-26 merhabalar beni bugün yatırdılar süreç nasıl ilerliyor bizde 30+6 yız nst de sancılarım çıktı ve rahim ağzım 10 gün önce 38 di şuan 22 olmuş
Bemiks azime-26 çok geçmiş olsun , bende sancı çok yoktu açılma vardı diye bebek için sadece iki doz ciğer geliştirici yaptı onun için yatırdı. hayırla sağlıkla tam vaktinde gelir inşallah bebişlerimiz. 🙏🌺
azime-26 Bemiks bende de sancı var açılma yok bana da yaptı çiğer geliştirici sancılarım durana kadar burdasın daha dedi inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza
azime-26 Bebekcayiroglununannesi yatıyorum bende hala mst ye bakıp sancın durana kadar burdasın diyor doktor bende çok korkuyorum inşallah zamanında sağlıcakla gelsin miniklerimiz
Bebekcayiroglununannesi azime-26 merhabalar günaydın💝 Bizim doğumumuz gerçekleşti benim papatyam biraz erkenci çıktı. İnşallah sizinki de hayırlı ve en sağlıklı zamanda gelir 🫶🏻🙏🏻
azime-26 Ecrindemet inşallah tez zamanda yanına alırsın canım benim bir an önce kavuş bebeğine kaç kilo doğdu