Ikiz anneleri yardim edin. 12 gunluk ikizlerim var. Uykular haram oldu. Tecrubeli anneler neler yapiyorsunuz ikiz bakimini kolaylastiracak? Daha once lohusa depresyonuyla ilgili tartisma da baslatmistim. Psikolojik olarak zaten diplerdeyim ne zaman gecer onu da bilmiyorum ama biraz oneriye ihtiyacim var. Bebeklerinizi nasil besliyorsunuz? Kac aylikken ne kadar mama veriyordunuz, emzirenler var mi yoksa biberon mu? Nasil bir duzen oturttunuz? Soyle yaparsan kolaylik olur diyebileceginiz birseyler var mi? Su zmaan gelince daha kolay olacak soyle yaparsan daha kolay olur diyebilecegibiz birseyler? Ne bileyim bir umut isigi ariyorum🙏