İki kulağımda cihaz kullanıyorum sezeryana girerken cihazlar ile girdim doktorum öyle söyledi neyse çıktıktan sonra vi çınlama sesi oluştu 2 ay geçti 3 haftadır falan hiç duyamadigimi farkettim bugün isitme testine girdim yüzde 86 çıktı testte oladar moralim bozuk ki bebegimi bile duyup uyanamiyorum geceleri esim uyandırıyor surekli beni