Nasılsınız anneler ben biraz bugün üzgünüm belki buraya bende yazarım birgün bebeğim yanımda doğum yaptım diye yazmak nasip olur….
Ben 36+4 haftalık hamileyim başından beri benim her kontrolum skntili geçiyor ve bu benim ikinci gebeligim ilkin tek yumurta ikizleri kızlarıma 31.hfta ölü doğum yaptım günlerdir kendime gelemedim sonra tekrar hamile kaldım dedim bu sfer belki mutlu bir şekilde ilerler herşey 23.hfta detaylim vardı herşey güzel cikti çok sevindim sonraki haftalarda gittim yine güzeldi belli bir haftadan sonra 1 haftalık gelişim geriliği başladı bir gittim suyum fazla cikti bir gittim yüksek enfeksiyon halada devam ediyor gerilik bugün gttim 36+4 haftayimda ölçümlerin her biri başka bir haftada doğum pozisyonu almış boynuna kordon dolanmış bu sfer bir tur ayrıca kasintim var 1 aya yakındır safra asitlerine bakıldı temiz cikmisti 2-3 gün durdu tekrar başladı bugün tekrar kan vs verdim yine yüksek enfeksiyon var safra asitlerinin henüz sonuçları cikmadi 5 gün sonra çıkacak güzel annelerimiz dua edelim burda birbirimize umut oluyoruz tek isteğim oğlumu selametle kucağıma almak hem korkup hem inanmak bütün duygularım karmakarisik ama yinede güzel şeyler hayal ediyorum oğlumun besigine bakıp ne dersiniz bizede nasip olur mu buraya oğlum yanımda yazmak 🥲☺️