Merhaba herkese doğum hikayemle geldim 😁benim bebeğim biraz geç geldi 40 +3 te gece sancım geldi ikinci doğum olucagi için anladım gerçek sancıyı hemen çünkü geçmiyordu belimden vuruyordu vurduğu zaman kalıyordum yerimde geçtiği zaman rahattım.. Eşim hastaneye gidelim dedi bende dur biraz ilerlesin siklasssin falan dedim o uyudu 1 de falan ben hala ayaktayım duş aldım adacayi içtim yürüdüm evde çamaşır astım böyle şeyler le vakit geçirdim sabah 6 ya kadar. 6 da esimi uyandırdım 5 yaşındaki çocuğumu kaynanamlara bıraktı biz gittik hastaneye acile. Devlet hastanesi burası. Neyse baktılar falan alttan 4 cm açıklığım oluşmuş. Nst falan derken 3. Kat dogumhane demezmi 😂😁 beklenen an gelmişti aslında hem beklenen hem beklenmeyen.. Çünkü acılar cekecektim neyse dogumhane ye gittim 2li odalar vardı yanda biri sancı çekiyordu ona baya acıdım ah canım diye falan düşündüm neyse yatağıma yattım doktorlar istiyosan refakatçi çağır dogumhane ye destek olur dediler ama ben beni kimsenin öyle görmesini istemedim cnku zaten bisey yapamazlardi.. Üzülmekten başka.. İlk etapta sancilarim çok değildi plates topunda egzersizler yaptım Bi doktor özel olarak benle ilgilendi başımda durdu erkek doktordu ona az cektirmedim 😂😂 neyse plates topunda bana hareketler öğretti sancı yokken 8 çiz sancı varken zıpla dedi. Arada gelip alttan bakıyorlar ama ben deliriyorum. Neyse suyumu patlattılar ve suni sancı verdiler. Tabi ben biraz zaman sonra bağırdım şunu sökün falan diye onu çıkardılar.. Yani baya ugrasrirdim onları sonra işte 8 cm olmuş artık duramıyorum ikinasim geliyo ayaklarda yürüyorum nerdeyse ikinicam belkide gelicek yat diyorlar dinlemiyorum açım var. Sonra çatala aldılar saat 11 gibi kafası zaten çok az kalmıştı gelmesine catalda ikin falan diyorlar ikiniyirun ama sanki olmuyo o elini sokuyo doktor bana ittir diyo 😁 neyse Bi kadın çıktı üstüme nerdeyse bastıra bastıra ittirdi. Çıkması çok zor oldu 11 20 gibi falan dogurmusumdur yani ama çıktıktan sonra okadar rahatladimki karnım bosaldi birden bütün acılar bitti çektiğim sancı o an kesildi. Bebegime baktım izledim. Sonra iste plesenta çıktı o bisey değil zaten hemen cikiyo löp diye.. Ama çıkışı zor olduğu için duramadım dikişler de kalktım cataldan hemen bana narkoz verin dikisleri öyle yapın ben uyanıkken yaptırmam dedim kalktığım sırada heryer kan oldu.. Aslında dikisim azmış ama durmadigim için kanama çok oldu. Narkoz verilip dikislerim yapıldı orayı hatırlamıyorum. Sonra çıktım görümcem yanımdaydı bebegimde. Çok tatlıydı onun için herseye değer.. Yani pazar günü 6 da gitmiştim hastaneye pazartesi akşam 5 te çıktım.. Şuan cooookkk tatlı Bi prensese sahibim aynı oyuncak bebek gibi emziriyorum uyuyo falan ağrım sancım yok çok şükür. Benim hikayemde böyle yani 😍 evet zorlu Bi yolculuk ama gerçekten değer yani çok güzel Bi duydu anne olmak ❤️