momlife_7 Merhabalar 18+3 haftalık hamileyim sağ tarafımda bi ağırlık var orada bi yoğunluk hissi var sol yatınca orda hala bi ağırlık oluyor yürüyünce de oramda bi his var bebek o tarafta mı acaba ? Lütfen bilgisi olan cevap verebilir mi normal mi bu durum?
balkizinbebegii momlife_7 bebek tabiki ☺️ Sert bir kitle gibi gelebilir artık bu haftalardan aonra hissedersiniz kaydığını falan normal 😊
Eylulkelebegi Bende 14+4 deyim bilmiyorum erken midir ama benim de sağda oluyor. Sanki ordaymış gibi hafif baskı oluyor bilmiyorum ama değişik 😍
Yeniannis_ O ağırlık ve dokununca hassasiyet hissettiğiniz yerde oluyor. Bende öyle yani karnımı kontrol ettiğimde hassas gibi olan yerde hep
Yeniannis_ momlife_7 evett ben oraya dokununca cok tuhaf oluyorum 🙈 korkuyorum bide bastırcam diye hahah
momlife_7 balkizinbebegii evet dediğiniz gibi sert bi kitle gibi geldi açıkçası çok korktum ama sonra buraya yazmam iyi olmuş valla için rahatladı teşekkür ederim 🙏🏻