Nedemekgebeyim 2 yıldır kurumsal bi firmada çalışıyorum maaşım her ay primler yüzünden farklı yatıyor doğum iznine ayrıldım 32. Haftada. Doğum yaptığımda me kadar ödeme alacağım nasıl öğrenebilirim ?
Nedemekgebeyim Birglbiray asgariden fazla alıyodum aslında asgariden hesaplanması saçma ve haksızlık olur 🤔
Nedemekgebeyim Lizbonn 12 aylık bakılıyorsa 12 bin aldığımda oldu 7 bin aldığımda hiç bi bilgim yok ne verirlerse tamam dicem saçmalık 😕
gk123 İzne ayrılmadan önceki son 3 ayın ortalamasının 4te 3 ü bir aylık maaşın oluyor. 4 ay doğum izni çarpı 4 yani. Aylık veya toplu alabiliyosun muhasebecin nasıl basvuru yaptıysa