Mucize338 valla benim dehşet kötü geçti yaa 😂zaten o ameliyathaneyi gördüm orda koptum sakinleştirici yaptı o daha dehşetti allahım allah bir daha yaşatmasın sizlere de gelmiş geçmiş olsun ama gerçekten herkesin vücudu/dayanıklılığı farklı olduğundan hikayelerde farklı oluyor. Eşim bile birkaç saat sonra bu oldu oldu olmadı hayırlısı dicem sana da yaptırtmicam böyle şeyler dedi 😂adam acı çekmedi ama beni görünce pes etti. Neyse çok şükür. Maskeyle uyuttular ondan mıdır bilmiyorum su bile içesim yok kahve için zorlayacağım kendimi bakalım