berceste5155 Rmysa0308 rahim toparlandı mı diye bakıyorlar kan ve idrar tahlili alıyorlar değerlerinizi kontrol etmek için ona göre ilaç yazıyor doktor
gamzosgamzos Rmysa0308 ben ilk doğumumda gitmiştim ultrasonla bakmıştı birde smear testi yapmıştı ikinci doğumumdan sonra gidemedim bebeğim hep memede kalmak istiyordu hastane bir saatlik mesafedeydi çok şükür bir sorun yasamadim
Didem-Gokkaya1 Rahim toparlanmış mi diye bakıyor yumurtalıklara bakıyor benim doktorum bunlara bakmıştı
A_syma Rmysa0308 Rahim toparlanmismi , dikisler enfeksiyonsuz temiz düsmüş mü , idrar yolu enfeksiyonu varmi , yumurtaliklara vs bakiliyor. Gitmeniz gerek.