Canm bndede var stent 6gün önce doğum yaptm sezeryan oldm kendi isteğimle 1ay sonra cıkartılcak stentim ağrı yapıyo yanma batma yapıyo ama bn mecburi taktrdm eğer cok su içersen rahatlarsın bi zararı yok merak etme bünyende zamanla alısr bsta cok zorlk cektm bn ama sonra gecti