Asmin27 benimde oldu o küçük kirmizi noktalar ve zamanla buyudu hala da biri bitiyo biri basliyo. Bogazima kadar cikti sezeryan cizgimden baslayarak. Kol ve bacaklarimda da bir kac tane var. Bana gül hastalığı teshisi kondu. Ama ilac vs verilemedi tabiki. Allah tan kasinma ve agri yapmadi. 1 hafta on gundur gecme eğilimine döndü çoğu. Ama hala minik cikip buyuyenlerde var. Ilk uc ay atlatılırsa sorun olmuyormus ve bebegi etkilemiyormus. Antibiyotik kremleri var ama gebelikten sebep vermiyorlar. Benim takibimi 15 gune dusurduler etkisi bu oldu. Birde dr eger asiri artma olursa isik verip yakabiliriz dedi. Bebeğe zararı da yokmus. Benim artti baya ama istemedim gene de ne olur ne olmaz diye. Bobrek konusunda da inanin bir bilgim yok. Gecmis olsun tez zamanda Rabbim sifa versin