annemerak Kızlar merhaba, 19+4 günlük hamileyim. Bir iki haftadır yavaş yavaş karnımda hareketlerini hissediyorum ancak iki üç gündür genital bölgemin üstünde damar atması kalp atışı gibi bir his var pıt pıt atıyor orası. Bu durumu yaşayan var mı?
ballibocek annemerak ben de ilk öyle hissetmiştim ama daha çok göbek deliğimin arkasında :)) hıçkırıyor zibidi. )))))
Rabia04_09 annemerak aynen bende de var o ya kaç gündür post açacağım bu durumla alakalı bi fırsat bulamadım. Bende de var o alttan pıt pıt ediyor çıkacakmış gibi 😂
Derya183 annemerak benimde ya 19+2 günlük oldum bı kaç gündür bendede pıt pıt oluyor kaç dk sonra tekrar oluyor bebek hareketi sanırım benimde ilk gebelik acaba bebeğimi hissediyoruz ne
Senametinn Bende ilk orada hissettim birşey atıyor gibi. Hatta öyle korktum ki bacağı cıkacak sandım 🙂 birkaç haftaya daha yoğun hissedersiniz çok çokk güzel bir his 🥰
annemerak Senametinn Yaa benimde ilk gebeliğim o yüzden çok korktum sanki bebek aşağıya inmiş de çıkacakmış gibi 😃