Snglnl086 Kızlar merhaba 5+6 gebeyim daha hiç doktora gitmedim az önce kahve lekelenmeler gördüm kasığımda hafif ağrı var aradım yakın olan iki hastanede nöbetçi kadın doğum doktoru yokmuş yarın sabah gidicem böyle yaşayan varsa bilgilendirebilir mi beni
HMBD Snglnl086 Kahve leke genellikle yerleşme olarak oluyor canım kırmızıya dönmediği sürüce sıkıntı yoktur ama doktora görünmende fayda var tabi🌹
Minigim--2 Snglnl086 yerleşme lekesi olabilir uzan dinlen ayaklarının altına yastık koy canım ve ilişki ilk 3 ay tehlikeli haberin olsun
gokce66 Snglnl086 bnmde kötü kahverengi leke gelmişti sanki eski kan gibiydi bana direk yatış verip düşük iğnesine başlatmıştı ve 3 ay hiç kalkmadım
Zeynepp__ Snglnl086 düşük riskin olabilir yinede git doktoruna benim ilk hamilelgimde öyle olmuştu düşükle sonuçlandı
Snglnl086 Zeynepp__ Birşey sorabilir miyim 5+6 gebeyim hiç ağrım bulantım yoktu ilk gebeliğimde hemen olmuştu ben de biraz böyle sıkıntısız geçirdiğim için problem mi var diye düşündüm sizde olmuş muydu böyle bir şey geçmiş olsun bu arada
Lolo3434 Snglnl086 bende de oldu kimi gebelikte oluyor canım ama herkes aynı degil sen yine de içinşn rahat olması için doktora git umarım korkacak bişey yoktur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zeynepp__ Snglnl086 her hamilelik aynı olmuyor ki yoktu şükür biseyim bi anda başladı kanamam sizede geçmiş olsun inşallah iyidir bebişiniz Rabbım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip eylesin inşallah
cisemcisem Benimdeilk gebeliğimde 8. Haftada başladı düşükse zaten ertesi güne çoğalıyor yat dinlen sakın kalkma kalbi durmuş mlesef progestan kullan evde varsa yarında doktora git canım allah korusun🙏🏻