Sevgi8 şöyle nst için bize kağıt yazdı 100 ₺ diye belirtti normalde 10 gün içinde muayene ücreti alınmıyor nstde her türlü alınıyor her hastahane de sanırım. Ama doktor bey sağolsun sonuç gösterme vs durumlarında 10 günü geçse bile kağıt yazıyor. Bizde aslında 2-3 hafta önce gittik normal kontrole kağıt yazdı 24’ünde gelin ücret ödemeyin diye sadece nst ücretini belirtti kağıtta onu ödeyeceğiz. Hatta detaylı ultrasonda da bizi şehir hastahanesine yönlendirdi orda da randevu bulamayınca tomakaydan aldık benim adımı verin dedi 950’den 600’e indirdiler biz de normal kontrolden bir ay geçtiği için normal muayene şeklinde ödeme yaptık ama o ultrasonda bakmadı sonuçlara falan baktı sadece ödeme yaptığımız İçin de bir daha ki ay ödeme yapmayalım diye kağıt yazdı. Her fırsatta yardımcı oluyor gerçekten