Gulkahvecii Kızlar merhaba bende aşılama yaptırdım 12. Gün dün ters yaptım hafif silik çıktı adetim de 3 gün geçiti sizce de var mıdır gebelik bakar mısınız
Gulkahvecii Kbra00 merhaba bende aşılama yaptırdım dün ters yaptım hafif silik çıktı 12.günüm adetim de 3 gün geçiti sizce var mıdır birşey
Rukiss35 Gulkahvecii kuzum İnşaAllah hayırlısıyla vardır kan ver o zaman kesinleşir başka türlü sürekli aklın kalır
Kbra00 Gulkahvecii Canim bana doktorum yaklasik 15 gun sonra regl olmazsan test yap demisti..inan cesaret edip yapmadim gunumu bekledim..insallaahh hakkinda hayirlisi olsun poztifi gorursun🤲🏻❤️